.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آشوراده کلید سرمایه گذاری گلستان است

نماینده لی فقیه در گلستان بر لزوم توسعه سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: جزیره آشوراده کلید و جاذبه سرمایه گذاری و توسعه استان است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرگزاریهای استان در گرگان افزود: این جزیره از نظر موقعیتی که دارد می تواند برای استان جاذبه ایجاد کند و موانع فراروی باید برطرف شود.

وی اظهار داشت: برخی دیدگاههای محیط زیست از جمله موانع سرمایه گذاری در این منطقه است که باید رفع شود و حساب شده و و براساس دیدگاههای علمی این مشکلات رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اختلاف منطقه ای بین گلستان و مازندران بر سر آشوراده از دیگر موانعی است که این مانع نیز باید برطرف شود.

آیت الله نورمفیدی بیان داشت: برای حل بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی باید برنامه ریزی شود و تولید در بخشهای مختلف تقویت شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سرمایه ها باید به سمتی برود که تولید در سطح کشور یک ارزش شود و از سرمایه گذاران حمایت شود.

وی عنوان کرد: تحقق این هدف لوازم بسیاری دارد و بجای اینکه سرمایه ها و پول به بخشهای واسطه گری و واردات وارد شود باید به بخش تولید برود.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: باید در سطح استان جاذبه هایی ایجاد تا منجر به جذب سرمایه گذار شود و سهل الوصول کردن تسهیلات بانکی از جمله این جاذبه هاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.